• česky
Slide 1

Letní soustředění 2019

Slide 2

Baby Andrianky.jpg

Slide 3

Baby Andrianky pompon 2019.jpg

Slide 4

Baby Andrianky baton starší 2019.jpg

Slide 5

Andrianky Ostrava.jpg

Slide 6

Andrianky Ostrava - Pohár moravské Ostravy 2019.jpg

Slide 7

Baby Andrianky

Slide 8

Finále Náchod 2018

Slide 9

Bystřická hůlka 2018

Slide 10

Finále Kladno 2018

Slide 11

Všetulská hůlka 2018

Slide 12

Kvalifikace Dolní Benešov 2018

Slide 13

Vánoční besídka 2017

Slide 14

Hranický pohár 2017

Slide 15

Letní soustředění 2017

Slide 16

Memoriál 2017

Slide 17

Finále Karvina 2017

Slide 18

Všetulská hůlka 2017

Slide 19

Kvalifikace Bystřice 2017

Slide 20

Kvalifikace Bystřice 2017

Slide 21

Rodičovský tým

Slide 22

Bystřická hůlka 2017

Slide 23

Bystřická hůlka 2017

Slide 24

Andrianky začátečníci 2017

Slide 25

Mistrovství světa 2016

Zápisy z valhého shromáždění


Zápis z Valného shromáždění klubu Andria, z.s.

Konané 2.10.2018, publikováno 8.10.2018

Program:
1. Zahájení
2.  Informace o spolku Andria, z.s
3.  Členské příspěvky
4.  Přehled plateb v roce 2018
5.  Kostýmy
6.  Tréninky
7.Trička+mikiny                                                                                                                          8. 8. Co nás čeká

9. Dodržujte

10. Hlasování – Výkonný výbor

1. Zahájení

Prezenční listina přiložená k originálu. Valné shromáždění je usnášeníschopné. Zápis z VS dostane každý rodič na nejbližším tréninku.

2. Informace o spolku Andria, z.s.                                                                          

Na úvod se Šárka Kolébalová zmínila o historii TK ANDRIA, což byla hlavně informace pro nové členy a připomenutí pro již stávající členy. TK ANDRIA byla založena v roce 2000 – je to nezisková organizace. Vznikla z důvodů  možnosti působit jako samostatný subjekt a žádat samostatně o finanční příspěvky. V roce 2016 došlo ke změně názvu sdružení na Andria, z.s. a změně stanov, které jsou k  nalezení na našich webových stránkách. Předsedou spolku je paní Ing. Žaneta Balco.

Každý nový, ale i stávající člen (Andrianky, Baby Andrianky) musí vyplnit klubovou přihlášku, kterou odevzdává zpět trenérce.

3.  Členské příspěvky

ANDRIANKY

1kroužek - členský příspěvek na půl roku (školní rok) je stanoven na 1 000,- Kč.

2 kroužky (např. pompon + hůlka) - členský příspěvek na půl roku je stanoven na 1 500,- Kč.

BABY ANDRIANKY

1kroužek - členský příspěvek na půl roku (školní rok) je stanoven na 700,- Kč.

2 kroužky (např. pompon + hůlka) - členský příspěvek na půl roku je stanoven na 1 100,- Kč. (Toto je pouze členský příspěvek - není to platba za kroužek)

1. Pololetí uhraďte na účet Fio Banky, Andria (hotově jen po domluvě) do: 15.10.2018

2. Pololetí uhraďte na účet Fio Banky Andria (hotově jen po domluvě) do: 15.2.2018

Z  příspěvků Andria z.s. se hradí členství ve sdružení mažoretek IFMS, líčidla mažoretek, úpravy kostýmů, dopravy atd. Členem spolku Andria,z.s. se stává mažoretka, která vyplní přihlášku do klubu a platí členské příspěvky.

4. Přehled plateb v roce 2017/2018

V roce 2017/2018 se na členských příspěvcích vybralo 17 000,- Kč. Z těchto příspěvků se zakoupilo: Hůlkové kostýmy – růžovo-černé 2 550,- Kč (+ záloha rodičů 500,-Kč), kosmetika 1 500,- Kč, střevíce 1 570,- Kč (+záloha rodiče 350/ 400,-Kč), pompony 3 900,- Kč, registrace IFMS 1 600,- Kč, pomponové kostýmy 6 300,- Kč, pomponové boty 1 900,-.

Dne 23.10 - 3.11.2018 jsou vyhlášeny dotace města Ostravy, proto budeme opět žádat o finanční podporu pro děvčata. Pokud někdo ví o možném sponzorovi, či možnosti získat finance navíc, rádi pomoc uvítáme.

Andria, z.s. má již svůj transparentní účet, do kterého můžete vždy nahlédnout. Platby provádějte na účet č. 2701079750/2010.

Variabilní symbol dítěte jste dostali na valném shromáždění v klubové přihlášce.

Pozor – když jedeme na malou soutěž, budou peníze vybírány klasicky u srazu, případně před soutěží. Tudíž na účet se budou zasílat vesměs větší částky. Děkuji

5. Kostýmy + obuv

ANDRIANKY

Hůlkové kostýmy – zůstává body z loňské sestavy, bude se dokupovat, případně šít nová sukně.

Boty - hůlkové - prosím o nahlášení do 1.11.2018, zda někdo má malé střevíce. Nováčkům budou střevíce objednány - cena za střevíce 350,- Kč (velikosti do 38), 400,- (velikosti od 39).

Pomponové kostýmy – Budou využity body z hůlkových kostýmů, z členských příspěvků se koupí kraťásky se sukýnkou. Boty - pomponové černé boty. Kdo nemá boty, nechť se nahlásí.

BABY ANDRIANKY

Hůlkové kostýmy – děvčata dostanou nové růžovo bílé kostýmy. Byly zakoupeny z členských příspěvků. Boty – požaduji bílé cvičky .

Pomponové kostýmy – Kostým malé mořské víly (body + sukně), hrazeny z členských příspěvků. Boty – prosím o zakoupení těchto bot - https://www.decathlon.cz/sitovane-cvicky-500-cerne-id_8382122.html ..

Všechny kostýmy, pompony jsou majetkem klubu Andria, z.s.. Proto, kdyby dítě již přestalo navštěvovat náš kroužek, jste povinni vrátit kostýmy zpět. To se týká i hůlek, pokud jste si je nezakoupili.

6.  Tréninky

Tréninky - požaduji, aby děvčata nosila černá trička, černé legíny a boty na propnutí špiček (Nesmí mít tvrdou podrážku), culíky, pití. Nenosit na tréninky jídlo.

Gymnastika – každý pátek - Vždy od 15:00 - 17:00 na SVČ Dubina. Gymnastika je povinná pro všechny pomponové děvčata (Andrianky). Baby Andrianky se mohou také účastnit hodin.  Cena 450,- Kč za 8 lekcí. Kroužek gymnastiky uhraďte hotově do 1.11.2018 Šárce Kolébalové. 

7. Trička + mikiny

Děti na soutěže mají svá skupinová červená trička. Cena triček je 250,- Kč – kdo ještě nemá, zbytek je hrazen z členských příspěvků.

Letos budeme pořizovat mikiny - černá mikina s červeným potiskem.Cena mikiny 200,- Kč, zbytek bude hrazen z členských příspěvků.

8. Co nás čeká

Soutěže + soustředění

20.10.2018 - soustředění na středisku SVČ - povinné pro všechny (Baby Andrianky i Andrianky Ostrava)

9:00 - 13:30 - Andrianky Pompon (50,- Kč), s seboou svačina, pití

13:45 - 16:15 - Andrianky Hůlka (25,- Kč) + Baby Andrianky Pompon (25,- Kč), s sebou pití

16:30 - 18:00 - Baby Andrianky hůlka (25,- Kč) s sebou pití

Omluvena ze soustředění - Danielka

3.11.2018 - Hranice 2018

Vystoupení - sóla, dua, pompon, hůlky, velká formace Andrianky - pompon

Startovné - 80,- Kč/vystoupení

NAHLÁŠENÍ JSOU - Lucie baton, Lucie a Nela pompon, Kiki a Marťa pompon

2.2.2019 - Zlatá Hlučínská hvězda - Baby Andrianky pompon + hůlky, Andrianky pompon + hůlky, sola, dua

16.3.2019 - Dolní Benešov - kvalifikace MČR - Andrianky pompon, hůlka

28.4.-29.4.2019 - Postřelmov - MČR - Andrianky hůlka

9. Dodržujte

Prosím o omluvení dítěte z tréninku, či ze soutěže v případě, že víte, že dítě nemůže dorazit!!! Je to netýmové a musí se na rychlo předělat sestava těsně před vystoupením, což se logicky pak odrazí ve výsledku - omluvena pouze nemoc. Např. sms na tel. 732 136 379, email: kolebalova.sarka@seznam.cz

Navštěvujte naše webové stránky www.andrianky.ome.cz – z důvodu, že stránky jsou často aktualizovány, dívejte se na stránky pravidelněji. Alespoň 1 týdně, před soutěží i den před soutěží. Jsou tam dávány informace k soutěžím, přehled plateb, fotky atd.

10. Hlasování – Výkonný výbor

Na závěr proběhlo hlasování do výkonného výboru. Všichni byli odsouhlašeni se 100% hlasy. Nikdo se nezdržel hlasování ani nebyl proti. Ve výkonném výboru jsou: Lenka Wyrobová, Renáta Nováková, Šárka Kolébalová, Andrea Urbanová, Adriana Mišíková.

Úkoly ve výkonném výboru: prodej kostýmů – Adriana Mišíková; potisk mikin, triček – Martina Urbanová; Dotace + účetnictví – Šárka Kolébalová, Žaneta Balco

Dne 8.10.2018

Zápis provedla: Bc. Šárka Kolébalová           Schválil předseda: Ing. Žaneta Balco

Zápis z Valného shromáždění klubu Andria, z.s.

Konané 26.9.2017, publikováno 14.10.2017

Program:
1. Zahájení
2.  Informace o spolku Andria, z.s
3.  Členské příspěvky
4.  Stav účtu
5.  Kostýmy
6.  Tréninky
7.Trička+mikiny                                                                                                                                                                 8. Co nás čeká

1. Zahájení

Prezenční listina přiložená k originálu. Valné shromáždění je usnášeníschopné. Zápis z VS dostane každý rodič na nejbližším tréninku.

2. Informace o spolku Andria, z.s.                                                                          

Na úvod se Šárka Kolébalová zmínila o historii TK ANDRIA, což byla hlavně informace pro nové členy a připomenutí pro již stávající členy. TK ANDRIA bylo založeno v roce 2000 – je to nezisková organizace. Vznikla z důvodů  možnosti působit jako samostatný subjekt a žádat samostatně o finanční příspěvky. V roce 2016 došlo ke změně názvu sdružení na Andria, z.s. a změně stanov, které jsou k  nalezení na našich webových stránkách. Předsedou spolku je paní Žaneta Balco.

Každý nový, ale i stávající člen (Andrianky, Baby Andrianky) musí vyplnit klubovou přihlášku, kterou odevzdává zpět trenérce.

3.  Členské příspěvky

Z  příspěvků Andria se hradí členství ve sdružení mažoretek IFMS, líčidla mažoretek, úpravy kostýmů, částečné hrazení startovného, dopravy atd. Členem spolku Andria se stává mažoretka, která vyplní přihlášku do klubu a platí členské příspěvky.

Loňské příspěvky v období 2016/2017 byly rozpočítány na částku 333,- Kč za pololetí za jeden kroužek. Na schůzi 26.9.2017 byla navržena Šárkou Kolébalovou částka 300,- Kč za pololetí na jeden kroužek s podmínkou, že platby budou hrazeny včas do daného termínu. Členské příspěvky byly odsouhlaseny všemi přítomnými a nikdo nebyl proti. První termín plateb členského příspěvku za první pololetí je stanoven - 15.11.2017 (300,- Kč - hůlky, 300,- Kč pompony). Druhý termín plateb za druhé pololetí - 28.2.2018. Peníze zasílejte na náš Fio účet č. 2701079750/2010 - do kolonky komentáře vždy napište, zda se jedná o 1. či 2. pololetí členského příspěvku. Kdo nemá možnost platbu provést bezhotovostně, může příspěvek zaplatit hotově na tréninku Šárce Kolébalové.

4. Stav účtu

K 1.1.2017 bylo na účtě -1379,- Kč , nyní k 26.9. je na účtě 2 835,- Kč.

Dne 23.10 - 3.11.2017 jsou vyhlášeny dotace města Ostravy, proto budeme opět žádat o finanční podporu pro děvčata. Pokud někdo ví o možném sponzorovi, či možnosti získat finance navíc, rádi pomoc uvítáme.

Andria, z.s. má již svůj transparentní účet, do kterého můžete vždy nahlédnout. Platby provádějte na účet č. 2701079750/2010

Variabilní symbol dítěte naleznete na našich webových stránkách.

Pozor – když jedeme na malou soutěž, budou peníze vybírány klasicky u srazu, případně před soutěží. Tudíž na účet se budou zasílat vesměs větší částky. Děkuji

5. Kostýmy + obuv

Hůlkové kostýmy - Veškeré hůlkové kostýmy se budou prodávat. Děvčatům se pořídí nové, neboť rostou. Prodej kostýmů včetně kostýmů ve skladu má na starost paní Radová s vedením Šárky Kolébalové.

Nové kostýmy (hůlkové podio, hůlkové promenáda) budou stát do max. částky 500,- Kč/kus. Prosím o zaslání zálohy na kostým 500,- Kč do 1.11.2017 na účet fío banky - do komentáře připište - Záloha kostým.

Boty - hůlkové - prosím o nahlášení do 1.11.2017, zda někdo má malé střevíce. Nováčkům budou střevíce objednány - cena za střevíce 350,- Kč (velikosti do 38), 400,- (velikosti od 39).

Pomponové kostýmy - představa byla o zanechání si kalhot a předělání vršků (téma - Alenka v Říši divů). Nyní jsme však našly jedny kostýmy vhodné pro děvčata na dané téma. Cena se zjišťuje. Kostýmy by byly z části hrazeny z prodaných kostymů.

Boty - pomponové budou děvčatům zakoupena z účtu Andria.

Pompony - nováčci - Jeden pompon byl hrazen střediskem a druhý si děti doplácely. Cena je stanovena na 240,- Kč

6.  Tréninky

Tréninky - letos požaduji, aby děvčata nosila černá úplá trička, černé legíny a boty na propnutí špiček (Nesmí mít tvrdou podrážku).

Úterní tréninky probíhají na ZŠ Košaře. V období od listopadu 2017 – ledna 2018 bude v tělocvičně probíhat výměna oken a tréninky budou opět na středisku. O přesném termínu budou děti informovány.

Čtvrteční tréninky (Balet, gymnastika....) se přesunuly na pátky - Vždy od 15:00 - 16:30 v bývalém Julius Mainlu (2.patro). Cena 50,- Kč za trénink, z účtu Andria hrazeno 20,- Kč. Dítě hradí 30,- Kč za daný trénink.

7. Trička + mikiny

Děti na soutěže mají své skupinové červené trička. Cena triček je 250,- Kč.

Paní Žanetou Balco byly navrženy mikiny. Soutěže se vesměs konají v zimních měsících, a proto jsou mikiny vhodné.  Při hlasování bylo 10 lidí pro a 4 proti. Mikiny se pořizovat budou. Bylo domluveno - černá mikina s červeným potiskem. Cena mikiny do max. částky 400,- Kč - Zajištění mikin má na starost paní Nováková.

8. Co nás čeká

Soutěže

4.11.2017 O pohár města Hranice –  hůlková sestava, pomponová sestava, rodičovský tým, sólo - Lucie, Adélka, Kristýnka, dua - Markét a Kristýnka, Eliška a Anetka. Prosím o nahlášení aut do 17.10.2017.

9.12.2017 Dolnobenešovská medaile – sóla, dua - prosím o nahlašování

3.2.2018 Daisy Cup - sóla, dua

25.2.2018 Zlatá Hlučínská hvězda - velké formace - pompon, hůlky

Baby Andrianky - hůlky

3.3.2018 Exelent Cup - velké formace - pompon, hůky, sola, dua

7. Dodržujte

Prosím o omluvení dítěte z tréninku či ze soutěže v případě, že víte, že dítě nemůže dorazit. Ne dva dny před soutěží - omluvena pouze nemoc. Např. sms na tel. 732 136 379, email: kolebalova.sarka@seznam.cz

Navštěvujte naše webové stránky www.andrianky.ome.cz – z důvodu, že stránky jsou často aktualizovány, dívejte se na stránky pravidelněji. Alespoň 1 týdně, před soutěží i den před soutěží. Jsou tam dávány informace k soutěžím, přehled plateb, fotky atd.

Zápis z Valného shromáždění klubu Andria, z.s.
publikováno 26.9.2016

Zápis z valného shromáždění konané dne 20.9. 2016
Program:
1. Zahájení
2. Informace o spolku Andria, z.s
3. Nové kostýmy
4. Členské příspěvky
5. Bankovní účet
6. Co nás čeká
7. Dodržujte

1. Zahájení
Prezenční listina přiložená k originálu. Valné shromáždění je usnášeníschopné. Zápis z VS dostane každý rodič na nejbližším tréninku.

2. Informace o spolku Andria, z.s.
Na úvod se Šárka Kolébalová zmínila o historii TK ANDRIA, což byla hlavně informace pro nové členy a připomenutí pro již stávající členy. TK ANDRIA bylo založeno v roce 2000 – je to nezisková organizace.
Vznikla z důvodů možnosti působit jako samostatný subjekt a žádat samostatně o finanční příspěvky. Každý nový, ale i stávající člen (Andrianky, Baby Andrianky) musí vyplnit klubovou přihlášku, kterou odevzdává zpět trenérce.
Všichni přítomni byli informováni o změnách, ke kterým došlo od poslední schůze konané 28.6.2016. Na této schůzi byl odhlasován nový předseda spolku, paní Žaneta Balco, trvalým bydlištěm v Ostravě Hrabová, ulice Šrobárova 16. Rovněž proběhlo hlasování o místě spolku, které bude nově na adrese Šrobárova 16, Ostrava Hrabová. Název spolku Andria, z.s.

3. Nové kostýmy
Letos bude potřeba koupit či ušít pro děvčata na pompony nové kostýmy + dokoupit druhý pompon (cena je 240,- Kč). Cena za kostým se bude pohybovat do max. hodnoty 1 000,- Kč. V ceně budou již i boty.
Taktéž bude třeba pomalu koupit dětem boty s menším podpatkem – 2cm, z důvodu, že nám děvčata rostou a taktéž se posunujeme do vyšší kategorie – juniorky. Kdo by někde zahlédl nějaké boty (vyfoťte, zjistěte cenu).

4. Příspěvky do spolku
V září jsme se účastnili soutěže – Pomáháme s Providentem, kde jsme se umístili na krásném 3. místě a vyhráli 8 000,- Kč. Dané soutěže se zúčastnilo 12 děvčat, tudíž na osobu to vyjde 666,- Kč.
Jelikož začal nový rok, máme zde i vybírání příspěvku do členského sdružení. Po zjištění vyšších nákladů, z důvodů většího množství soutěží a taktéž zdražení startovného, byla všemi přítomnými na schůzi odsouhlasena částka příspěvku na 1. pololetí 333,- Kč (pompony), a 333,- Kč (hůlky). Dítě, které bylo na MS v Praze – má toto pololetí hrazeno z výhry. Pokud navštěvuje pouze jeden kroužek (tj. pouze pompony, nebo pouze hůlky) bude částka rozdělena na 1. a 2. pololetí. Kdo se soutěže nezúčastnil, musí částku uhradit do 1.12.2016.
Druhé pololetí bude hrazeno do 28.2.2017.
Z příspěvku jsou hrazeny – malovátka, úpravy kostýmů, členství do IFMS, částečné hrazení startovného, případně doprava.

5. Nový účet
Letos se bude zakládat účet, kam bude možno zasílat platby. Vzhledem k tomu, že se bude jednat o transparentní účet, budete se moci všichni podívat, zda Vaše platba dorazila správně, popř. jak si náš spolek finančně vede.
Stále samozřejmě zůstává i možnost hrazení plateb v hotovosti a to přímo na tréninku trenérce, pouze ale v ojedinělých případech u členů, kteří nemají možnost platbu zasílat bezhotovostně, všichni ostatní prosím o platbu převodem na účet. Číslo účtu bude hned po založení v bance zveřejněno na našich stránkách. Každé dítě bude mít přiděleno variabilní symbol, pod kterým bude třeba platbu provádět.
Pozor – když jedeme na malou soutěž, budou peníze vybírány klasicky u srazu, případně před soutěží. Tudíž na účet se budou zasílat vesměs větší částky. Děkuji

6. Co nás čeká
Soustředění – 22.10.2016 – na středisku na Dubině.
Od 10:00 – 13:30 Trénink pompony.
Od 14:00 – 18:00 Trénink hůlky – přijde paní trenérka Hloušová s vyškolenou mažoretkou a budou holky učit, jak správně pracovat s hůlkou (twirling).
Cena pompony – 50,- Kč, Hůlky 100,-Kč, Trénink obou 150,- Kč.
S sebou – pití, cvičky, oblečení na cvičení, svačina na celý den, hůlka, pompony.

Soutěže – 5.11. O pohár města Hranice – sóla, dua, pompony ?, hůky ?, rodičovský tým ?. Sóla a dua, budu ráda, když pojedou. U velkých formací – uvidíme podle tempa. Případně půjdeme se starou sestavou. Ještě popřemýšlím.

10.12. Dolnobenešovská medaile – sóla, dua
27.11. Zlatá hůlka – (Opava) – Sóla, dua

7. Dodržujte
Prosím o omluvení dítěte z tréninku či ze soutěže v případě, že víte, že dítě nemůže dorazit. Např. sms na tel. 732 136 379, email: kolebalova.sarka@seznam.cz
Navštěvujte naše webové stránky www.andrianky.ome.cz – z důvodu nových informací. Alespoň 1 týdně.

Děkuji

Zapsala dne: 23.9.2016 Schválila dne 23.9.2016

Trenérka Šárka Kolébalová Předseda Žaneta Balco

Zápis z valného shromáždění ze dne 28.6.2016

1. Změna stanov – potřebné údaje

Na základě dopisu ze soudu ze dne 16.května 2016, který nám byl později předán bývalou předsedkyní Renátou Hloušovou, musela být znovu svolána porada valného shromáždění z důvodu propásnutí lhůty 15 dní a taktéž pro zjištění některých nových informací. Dle dopisu jsme neodeslali zápis z valného shromáždění ze dne 15.3.2016 originál a zápis nebyl podepsán. Avšak zápis byl originálem, a stalo se i nedopatřením, že jsem jej zaslala spolu s kopií prezenční listiny. Originál nebyl podepsán. Dále tu máme povinnost zaslat souhlas vlastníka nemovitosti s umístěním sídla právnické osoby, ne starší 3 měsíců a podpis v něm musí být úředně ověřen – Tento dokument nebyl úředně ověřený. Po zjištění, že budova patří městu Ostrava a obvolání příslušných orgánů, nám bylo sděleno, že sídlo na dané adrese být nemůže a úředně ověřený podpis nám tedy nebude dán. Tudíž nastává situace, že nemáme platné sídlo a musíme nalézt nové.

2. Sídlo spolku

Na poradě se nabídla paní Žaneta Balco, že je ochotna sídlo napsat na svůj byt. Byl dán její souhlas a bylo také odhlasováno – všemi přítomnými (pro – 100%, proti – 0%), že v případě, že do 5.7.2016 nikdo jiný žádné jiné sídlo nenajde, bude sídlo u paní Žanety Balco na adrese Šrobárova 16, 720 00 Ostrava Hrabová.

Neboť do termínu 5.7.2016 nebylo nalezeno další možné sídlo, je dáno, že sídlo spolku Andria, z.s. bude na adrese Šrobárova 16, 720 00 Ostrava Hrabová.

3. Název spolku

Název spolku zůstává beze změny, tak jak byl odhlasován dne 15.3.2016 všemi přítomnými na Andria, z.s.

4. Předseda

Předsedou spolku Andria, z.s. byla dne 15.3.2016 zvolena slečna Šárka Kolébalová – odhlasováno na poradě 15.3.2016 všemi přítomnými. Avšak dne 28.6.2016, já Šárka Kolébalová z funkce odstupuji a navrhuji, že předsedkyní se stane paní Žaneta Balco. Z důvodu nabídnutí svého sídla, navrhuji, aby byla taktéž předsedkyní a vedla tento klub nadále dle našich stanov. Paní Žaneta Balco s funkcí souhlasí.

Hlasování předsedy spolku – Pro: všichni přítomní 100 %, Proti: nikdo 0%.

5. Mistrovství Světa v Praze

Cena za soutěžící dítě se bude pohybovat okolo 1 500 Kč – v ceně bude ubytování, strava na čtvrtek a pátek, doprava (vlak, cestování po Praze), startovné. Cena pro spolucestující – cca kolem 1 000 Kč – v ceně bude ubytování, oběd na čtvrtek, cesta vlakem tam i zpět. Dopravu po Praze, jídlo a vstupné na MS si hradí poté ze svého. Dávejte pozor, loni bylo vstupné prý okolo 200 Kč/osobu. Přesný rozpočet bude dán na webové stránky ke konci měsíce července. Ceny jsou pouze orientační – proto se může cena zvýšit nebo i snížit. Ke dni 28.6.2016 bylo hlášeno, že na MS jedou – 11 soutěžících (Nejede pouze Eliška), 9 dospělých a 4děti. Nyní ke dni 5.7.2016 jedou – 12 soutěžících ( Nejede pouze Eliška), 12 dospělých a 6 dětí.

Ubytování bude na kolejích VŠ Roosveltova – byly ukázány i jiné varianty ubytování a nejblíže k soutěži je zrovna Roosveltova.

Odjezd vlakem bude dne 24.8.2016 cca v době kolem 7-8 hodiny ráno. Návrat bude 26.8.2016 kolem 8-9 hodiny večer. Vše bude stanoveno taktéž do 31.7. na naších webových stránkách.

6. Hlasování s providentem Dne 16.7.2016 bude probíhat na webových stránkách www.pomahamesprovidentem.cz hlasování, kde můžeme získat finanční částku až 15 tis. na MS. Z částky, která by byla případně naše, bude holkám následně snížena cena za akci na MS.

Prosím tedy všechny rodiče, aby hlasovali a zasílali náš odkaz dále. Čím více hlasů, tím větší pravděpodobnost výhry.

Zápis zapsala dne 5.7.2016

Šárka Kolébalová - trenérka mažoretek

Zápis z Valného shromáždění klubu Andria, z.s.
publikováno 21.3.2016

Zápis z valného shromáždění konané dne 15. 3. 2016

Program:
1. Zahájení
2. Informace o zapsání spolku ANDRIA z.s – Změna sídla, názvu, stanov
3. Nové kostýmy
4. Členské příspěvky
5. Rodičovský tým
6. Co nás čeká
7. Soustředění

1. Zahájení
Prezenční listina přiložená k originálu. Valné shromáždění je usnášeníschopné. Zápis z VS dostane každý rodič na nejbližším tréninku.

2. Informace o zápisu Andria z.s.
Šárka Kolébalová - vysvětlila změnu týkající se nových stanov a změny z občanského sdružení na zapsaný spolek. Rodiče si mohli tyto nové stanovy přečíst a je možnost do nich kdykoliv nahlédnout u předsedkyně Šárky Kolébalové. Tyto stanovy byly také na shromáždění přečteny a schváleny všemi přítomnými. Taktéž byl schválen název spolku ANDRIA z. s. a sídlem je ……(pracuje se na tom :-D )
TK ANDRIA bylo založeno v roce 2000 – je to nezisková organizace
Vznikla z důvodů možnosti působit jako samostatný subjekt a žádat samostatně o finanční příspěvky. Každý nový, ale i stávající člen (Andrianky, Baby Andrianky) musí vyplnit klubovou přihlášku, kterou odevzdáváte zpět trenérce.
Do výkonného výboru dle stanov, byli navržení tito kandidáti – Paní Renáta Kozáková, Renáta Radová, Renáta Nováková, Žaneta Balco a Lenka Wyrobová. Předsedkyní výkonného výboru se stala Šárka Kolébalová. Všichni navržení, byli jednomyslně zvoleni.

3. Nové kostýmy
Byly navrženy 2 druhy kostýmů – 1. Oranžový s hvězdami – cena cca 450 Kč, 2. Růžový kostým – cena 400 Kč. Na základě hlasování bylo odhlasováno většinou přítomných pro růžový kostým. Cena za kostým byla usmlouvána na cenu 370 Kč. Zaplatit do 31.3.2016 na tréninku.

4. Příspěvky do spolku
Nezapomeňte pomalu platit příspěvek do OS na 2. pololetí 400,- Kč - nutno zaplatit do 30.4.2016.
Tyto příspěvky slouží k zakoupení potřeb pro děvčata, přešívání kostýmů, zaplacení startovného, členství v IFMS, kosmetiku, doplatek cestovného na soutěže….

5. Rodičovský tým
Na příští sezónu sháníme další nové členy rodičovského týmu. Bereme i chlapy. Pokud víte o někom, kdo by se k nám přidal, neváhejte a pošlete ho k nám.

6. Co nás čeká
Náhradní trénink – 15.4.2016 – V tělocvičně na ZŠ. – Další informace dodám
9.4. Všetulská hůlka – doprava se řeší – Možná pojedeme všichni autobusem s klubem ZIK ZAK Vratimov. Velká formace baton, pompon, rodičovský tým
17.4. Kvalifikační soutěž v Opavě – promenáda, velká formace baton, pompon
21.5. Bambifest – kdo chce – sóla a dua – nutno nahlásit do konce března
22.5. Bambifest - velká formace baton, pompon
4.6. Bystřická hůlka - velká formace baton, sóla, dua
12.6. Ostravský pompon – velká formace pompon, rodičovský tým

7. Soustředění 

Letní soustředění proběhne na Bystřičce v termínu od 13.8. – 19.8. 2016. Stanový tábor. Přihláška bude k dispozici do konce března na webových stránkách. Nyní dávám k dispozici informace k letnímu soustředění viz odkaz letní soustředění. Na táboře bude hlavním vedoucím Šárka Kolébalová (akreditované vzdělání MŠMT pro hlavního vedoucího dětského tábora); zdravotní dohled bude vykonávat Veronika Foukalová (zdravotnický kurz pro zotavovací akce), na táboře budou další vedoucí a instruktoři, kteří jsou proškoleni v patřičných vzdělávacích kurzech.

Zapsala dne: 20.3.2016

Mimořádná schůze s rodiči - 15.3.2016

Prosím o účast - v úterý v 17:30 na tréninku.

Probírat se bude:

Koupě nových kostýmů do hůlek - cena 450 Kč - jedná se o tyto kostýmy - http://dvehulky.cz/ads/pct1874.jpg  nebo tyto: http://www.krokodyl-ostrava.cz/fotogaleri/2010/open/ipage00010.htm (asi 400 Kč)  . Ceny jsou již po slevě. Jelikož už nás všichni znají jen ve žlutém kostýmu, chtělo by to opravdu změnu. Potřebujeme holky trochu zviditelnit.Velikostně kostýmy v celku odpovídají a mohly by to mít dobré. Jiné kostýmy jsem lepší nenašla. Pokud by jste ale na něco ještě narazili, dejte do porady vědět a na poradě pořešíme.

Stanovy - seznámení se s novými stanovami. A odsouhlašení. Řešení nového sídla Andrianek a názvu klubu.

Kdo na poradu nedorazí - nebude již brán zřetel, že nehlasoval.

Počítejte s tím, že pokud bude kostým odsouhlašený budu vybírat peníze hned do dalšího týdne. Ať kostýmy máme co nejdříve zde a můžeme je případně na holky ještě upravit.

Děkuji

Zápis z valného shromáždění ze dne 15.12.2015

Přítomno 15 dospělých.

1.Sdružení Andria

Zakladatelka Andria je Renáta Hloušová, založila jej v roce 2000. Andria je občanské sdružení – z příspěvku sdružení se hradí – členství mažoretek v NBTA, přešívání kostýmů, líčidla, startovné, pompony, kostýmy atd. Členem OS Andria se stává mažoretka, která vyplní přihlášku do klubu a platí členské příspěvky.

Pomocí sdružení můžeme žádat město o dotace, dostávat peníze za vystoupení a další.

2. Dluhy

Nyní máme -779Kč, což je velmi dobré. Letos se z družení hradili některé startovné, došívaly a upravovaly se kostýmy, koupily malovátka a pompony.

3. Členský příspěvek  

Odhlasováno všemi přítomnými –

- za 1.pololetí 400Kč a 2.pololetí 400Kč (400 = 200půjčovné kostýmů +200 příspěvek).

- Andrianky začátečníci = čtvrteční 1. pololetí 200Kč, 2. pololetí 200Kč.

1. Platba do 31.1.2016, 2.platba do 30.4.2016. Platí se na tréninku mě osobně. Děti dostanou potvrzení o zaplacení.

4. Rozdělení mažoretek

Z důvodu velkého počtu mažoretek jsem se rozhodla pro rozdělení holek na 2 skupiny – Andrianky (pondělí) a Andrianky začátečníci (čtvrtek). Rodiče s rozdělením souhlasí. V těchto hodinách se naučí vše co by měli umět. Budu mít větší šanci se jim věnovat. Starší holky již spoustu prvků umí a proto bych nechtěla narušovat jejich hodiny.

Ve čtvrtek budou chodit tyto dívky od 16:30 – 18:00hod. – Tereza Klíčová, Jessica Bergerová, Adéla Remešová, Aneta Haverlová, Adéla Radová, Denisa Dohnalová.

5. Vystoupení

Přibližné vystoupení – postupně sledujte webové stránky zda vystoupení bude

Zlatá Hlučínská Hvězda - 13.2.2016 - hůlky, pompony, sóla, dua, mini

Studénecká hůlka – 28.2.2016 - sólo, duo, mini

Podhostýnský pohár – 12.3.2016 - sólo, duo, mini - zrušeno

Ostravský pohár

Exelent cup (Dolní Benešov) 5.3.2016 - hůlky, pompony, rodičovský tým, sólo, duo, mini

Opavská růže 13.3.2016 - pouze rodičovský tým

6.Webovky

Prosím o sledování webových stránek www.andrianky.ome.cz

7. Omluvy – prosím o omluvení děvčat v nepřítomnosti. Pomocí sms či zavolání. Můžete mě nebo na středisko, že se dítě nedostaví. To se týká i u vystoupení.

8. Do výkonného výboru byli navrženi tito lidé – Šárka Kolébalová, paní Radová, Nováková, Wyrobová, Coufalová, Balco. Výbor byl odhlasován nadpoloviční většinou přítomných.

9. Rodičovský tým – Kdo se chce přidat, začínáme 22.1.2016 - na středisku na Dubině v pátky od 18:00-19:00 hod.. Do 1. tréninku vybrat hudbu.

Děkuji

Důležité pro rodiče: Děti se musí omlouvat, stačí SMS nebo na recepci SVČ.

Kontakt: Šárka Kolébalová – tel 732 136 379,
Email: kolebalova.sarka@seznam.cz

obrázek na pozadí